NABÍZENÉ SLUŽBY A CENÍK

SLUŽBY

Léčba poúrazových stavů pohybového aparátu - zlomeniny, vymknutí, vykloubení

Léčba vertebrogenních onemocnění - bolesti zad a páteře

Uvolnění kloubních blokád

Ovlivnění kloubní bolesti

Léčba vadného držení těla a skolióz

RHB péče při neurologických onemocněních

RHB péče po TEP kyčelních a kolenních kloubů

Reflexní a vazivové masáže

Měkké a mobilizační techniky

Fyzikální terapie - elektroléčba, ultrazvuk, magnetoterapie

Tejpování

CENÍK (platný od 1. 9. 2023)

Individuální terapie 30´ (vyšetření, konzultace, terapie, elektroléčba...)                                         350,-

Elektroléčba  (proudy, ultrazvuk)                                                                                                         70,-

Kombinovaná terapie                                                                                                                           90,-

Magnetoterapie 25´                                                                                                                               90,-

Manuální terapie  (měkké techniky a mobilizace)  15´                                                                        170,-

Kineziologický rozbor - vyšetření úvodní                                                                                           120,-

Kineziologický rozbor - vyšetření kontrolní                                                                                        100,-

Kineziotape - aplikace                                                                                                                           40,-

Kineziotape 1cm                                                                                                                                       2,-